2018/05/10

Ünnep a kiscsoportban

Tegnapelőtt az első óvodai anyák napján voltam Boldizsárnál. Csinos óvoda, tüneményes óvónéni és ügyes, okos gyerekek.

Főszereplőnk kissé megilletődve - egy kis kényszeres mosollyal a szája sarkában - követte a szöveget, dalokat. Időnként lábujjhegyre állt, hogy meggyőződjön, itt vagyunk-e még. A szemkontaktus után megnyugodva visszaállt.





A gondosan készített ajándékokat már felszabadultan adta át édesanyjának és a nagymamáknak.


Mi mindhárman elolvadtunk a gyönyörűségtől és elindultunk a cukiba egy megérdemelt fagyizásra.


Szívmelengető délután volt, extra napsütéssel.;)

5 megjegyzés:

Tipitá írta...

Ezzel a gyerekkel nem lehet betelni! :) :)

Éva írta...

Tündér a kis Boldi! Gondolom nem maradt szárazon a zsepid?:-))

Tiffanylda írta...

Tipitá: én is így vagyok vele! :D

Éva: köszönjük. Látom, ismerős neked is ez az érzés.:)

aranyos fodorka írta...

Én nem értem, hát nem a "múlt héten" született ??? És már óvodás ???
Aranyos fiúcska lett a szép babából.De ha rágondolok, hogy pár bejegyzés múlva iskolás lesz, aztán meg mondjuk külföldre megy egyetemre - stb... nem értem mitől rohan ennyire az idő....

Tiffanylda írta...

Aranyos fodorka: szédületes tempóban megy az idő! Igyekszünk gyakran résen lenni, hogy Boldizsár - és további 5 unokánk - fejlődését követhessük, így néha elkapjuk az idő frakkját! ;)

Üzemeltető: Blogger.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Macys Printable Coupons